Linkek a témában:
Ízpróba a Cote d'Or csokoládéval
A Kraft Foods megbízásából a Cote dOr csokoládé első nagyobb hazai online kampányának megvalósításán a Neo Interactive dolgozik.
Mobil bevásárlólista az Auchannál
Az Auchan online szolgáltatásai júniusban mobil bevásárlólistával bővültek. A webes alkalmazást Neo Interactive fejlesztette.
Minket választott a Magyar Posta
Öt pályázó közül a Neo Interactive nyerte el a Magyar Posta online kommunikációs szaktanácsadás nyújtására, arculati kézikönyv bővítésére, valamint site-struktúra terv készítésére szóló megbízását.
Papírpárbaj a Sport szelettel
Tendergyőzelmet követően a Neo Interactive dolgozta ki a Kraft Foods Sport szelet márkájának tavaszi kampánykreatívjait. Az online megjelenések mellett a grafikai koncepció az ATL kampányba is beépült.
Speciális Lap.hu oldalak
Látogatottság-, ismertség- és image-növelő koncepciót dolgozott ki a Startlaphoz tartozó Lap.hu oldalak kommunikációjára a Sanoma digitális ügynökségeként a Neo Interactive.
Platina EFFIE-díjat nyertünk
Platina EFFIE-díjat nyertünk a Vatera - Megcsalt feleség kampányában való közreműködésünkért! Vatera Vera lett a 2009/2010-es szezon abszolút győztese, leghatékonyabb kampánya!
DotCommerceDay
Kétféle cég létezik: aki már elad az interneten, és aki még nem. Gyakorló profiknak és leendő e-commerce szereplőknek szól a DotCommerceDay e-commerce fókuszú marketingkonferencia 2010. november 25-én a Boscolo New York Palotában, ahol az e-kereskedelem gurujai és a marketingkommunikációs szakemberek találkozhatnak a neo szervezésében.
Folyamatosan növekvő rajongótábor és alkalmazás a Milkának
A közösségi térben játékalkalmazással és a csomagolásokon megjelenő Milka tehenekkel is találkozhatnak a Facebook látogatói. A Milka őszi kampányának teljeskörű online feladatait a neo látja el.
Meghatározás
A Neo Interactive digitális ügynökség innovációs energiákkal, amit izgalmas termékek, tartalmak, kapcsolatok, beszélgetések (ki)alakítására fordítunk.